Новини та події
12 Лютого, 2025 р., 10:31
Кібербулінг – це булінг із застосуванням цифрових технологій. Він може відбуватися в соціальних мережах, месенджерах, ігрових платформах та мобільних телефонах. Це поведінка, спрямована на залякування, провокування гніву чи приниження тих, проти кого він спрямований.
11 Лютого, 2025 р., 09:09
У Гурівському ліцеї до Дня безпечного Інтернету та Європейського дня безпечного Інтернету вчителем інформатики Юрченком Ю.Ю. проведено медіа-гру «Детективи проти фейків».
10 Лютого, 2025 р., 16:06
Сьогодні в нашому навчальному закладі відбулася жвава та корисна розмова про безпечну роботу в інтернеті. Учні мали можливість поділитися власним досвідом та висловити свої думки з приводу правил роботи в інтернеті, адже саме їх дотримання й буде запорукою нашого успіху в цій царині!
10 Лютого, 2025 р., 13:59
Чи відомо вам, що сьогодні День парасольки?
10 Лютого, 2025 р., 13:04
У рамках Тижня знань з безпеки життєдіяльності відбувся інформаційний захід "Абетка здоров'я: Як зберегти здоров'я в період воєнного стану". Під час зустрічі учасники дізналися про важливі правила фізичного та психічного здоров’я, основи першої допомоги та способи зниження стресу в кризових умовах. Захід сприяв підвищенню рівня обізнаності про безпеку та збереження здоров'я в непростий час.
08 Лютого, 2025 р., 16:34
Друзі! Гурівський ЦБК запрошує дітей та дорослих приєднатися до наших чудових гуртків та об'єднань!
08 Лютого, 2025 р., 14:46
Якщо вас цікавить бісероплетіння, то вам до нас. В Гурівській бібліотеці ви можете спробувати плести різні прикраси з бісеру.
08 Лютого, 2025 р., 11:42
"Інформаційний потік, в якому ми постійно перебуваємо, яким він є для нас?" - розбиралися з учнями 5 класу. В рамках тижня безпеки життєдіяльності "Вплив засобів масової інформації, соціальної реклами на прийняття рішення щодо здорового способу життя" розмовляли про вплив гаджетів (конкретніше смартфонів) на здоров'я людини, про негативні та позитивні сторони, ознайомились з рекомендаціями ВООЗ.
07 Лютого, 2025 р., 16:56
Сила слова: як ЗМІ та соціальна реклама формують здорові звички