Інформація про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до Гурівської сільської ради упродовж січня-березня 2025 року
Гурівською сільською радою впродовж січня-березня 2025 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконання розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 29 січня 2025 року № 105-р « Про стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області у 2024 році».
Упродовж 1 кварталу 2025 року Гурівська сільська рада проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, на особистих та особистих виїзних прийомах, використання електронної пошти для написання електронних звернень.
До Гурівської сільської ради протягом січня-березня 2025 року надійшло 34 звернення громадян, що на 22 більше порівняно з відповідним періодом 2024 року, з них 5 (або 14,7 відсотки) отримано на особистих прийомах керівництвом сільської ради.
У зверненнях громадян, що надійшли до сільської ради протягом звітного періоду порушено 43 питання різної тематики.
Найбільш актуальними групами питань за звітний період є питання:
соціальна політика та соціальний захист населення – 32,6 відсотки;
сімейна та гендерна політика, захист дітей – 20,9 відсотки;
аграрна політика і земельні відносини – 11,6 відсотки;
комунальне господарство – 9,3 відсотки;
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 9,3 відсотки;
інші – менше 5 відсотків.
Як свідчить аналіз надходження звернень в розрізі старостинських округів надійшло зокрема від жителів:
- адміністративного центру – с. Гурівка – 7 (20,6 відсотки);
- Братолюбівського старостинського округу – 16 (47,1 відсотки);
- Боківського старостинського округу – 6 (17,6 відсотки);
- Василівського старостинського округу – 2 (5,9 відсотки);
- інших територій за межами громади – 3 (8.8 відсотки).
Всього упродовж січня-березня 2025 року позитивно вирішені питання 23 звернень, що становить 67,6 відсотків від загальної кількості звернень та їх питома вага у порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшилась на 25,9 відсотків, на 4 звернення (11,8 відсотки) – надано роз’яснення, відмовлених у задоволенні немає. Станом на 01 квітня 2025 року перебувало на розгляді 7 звернень.
Особистий прийом громадян керівництвом Гурівської сільської ради проводився відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням сільського голови від 02 січня 2025 року № 1-р «Про затвердження графіку особистого прийому громадян керівництвом Гурівської сільської ради та її виконавчого комітету».
На особистих прийомах керівництвом сільської ради прийнято всього п’ять громадян, в тому числі на особистому виїзному прийомі – двоє.
Питання дотримання графіків проведення особистих прийомів громадян забезпечується під особистим контролем сільського голови.
Реалізація права громадян на усне і письмове звернення громадян знаходиться на постійному контролі:
- забезпечено безперешкодний доступ осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до адміністративної будівлі Гурівської сільської ради;
- забезпечено повний, кваліфікований і об’єктивний розгляд звернень громадян, додержання встановлених законодавством термінів щодо їх розгляду та своєчасне інформуванням авторів звернень;
- особлива увага приділяється розгляду звернень членів сімей учасників бойових дій, які загинули підчас захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності держави, військовослужбовців ЗСУ, які захищали або захищають Україну, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки;
- забезпечено оперативний розгляд звернень, що надійшли через Кіровоградський регіональний контактний центр та від Кіровоградської обласної державної адміністрації. Упродовж звітного періоду на адресу Гурівської сільської ради від Кіровоградської обласної державної адміністрації надійшло всього 2 звернення. Вони були своєчасно розглянуті, заявники своєчасно проінформовані про результати розгляду.
- щокварталу на офіційному веб-сайті Гурівської сільської ради оприлюднюється інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, вирішення порушених у них питань, забезпечується постійне інформування жителів громади про кроки влади у вирішенні проблем, які хвилюють громадян.
Питання організації розгляду звернень громадян, як один із ключових елементів налагодження діалогу влади та суспільства, й надалі перебуватиме на постійному контролі керівництва Гурівської сільської ради.
Начальник загального відділу,
організаційно-інформаційного
забезпечення та документообігу Марина СОЛОВЙОВА