Про стан ринку праці упродовж січня-серпня 2021 року
Упродовж січня-серпня 2021 року послугами державної служби зайнятості скористались 1893 безробітних, що проти відповідного періоду минулого року більше на 194 особи.
Із загальної чисельності осіб питома вага жінок серед них склала 61,9%, молоді віком до 35 років – 30,0%, вивільнених – 8,1%, осіб, що мають додаткові державні гарантії у сприянні працевлаштуванню - 20,3%.
Із загальної чисельності осіб, що проживають на території Гурівської сільської територіальної громади послугами скористалась 248 осіб.
Упродовж звітного періоду безробітні були охоплені активними заходами сприяння зайнятості населення :
- працевлаштування на вільні та новостворені робочі місця – 416 чол., що складає рівень працевлаштування 22,0%, в т.ч. по Гурівській сільській територіальній громаді – 71 чол., що складає рівень працевлаштування 28,6%;
- професійне навчання організовано для 214 осіб, що становить 11,3% від зареєстрованої чисельності безробітних, в т.ч. по Гурівській сільській територіальній громаді - 26 осіб, що становить 10,5% від зареєстрованої чисельності безробітних;
- до громадських та тимчасових робіт залучено 195 осіб з числа безробітних, що становить 10,3% від зареєстрованої чисельності, в т.ч. по Гурівській сільській територіальній громаді - 141 особа, що становить 56,8% від зареєстрованої чисельності безробітних;
Всього соціальними послугами охоплено 825 безробітних, що становить 43,6 відсотків осіб, що отримали статус безробітного, в т.ч. по Гурівській сільській територіальній громаді – 238 осіб, що становить 96,0% від зареєстрованої чисельності безробітних.
Чисельність безробітних станом на 01.09.2021 складає 699 осіб, що менше проти відповідного періоду минулого року на 175 осіб. І загальної чисельності безробітних, що проживають на території Гурівської сільської територіальної громади – 79 осіб.
Станом на 01 вересня 2021 року кількість актуальних вакансій становить 81 одиниця. Навантаження на одне вільне робоче місце – 9 осіб.
Відділ надання соціальних послуг
Долинської районної філії