Гурівська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування начальника відділу, державного реєстратора центру надання адміністративних послуг
Гурівська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування начальника відділу, державного реєстратора центру надання адміністративних послуг.
Вимоги до кандидатів:
вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство;
сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманої в установленому законодавством порядку);
стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року;
вільне володіння державною мовою;
вільне володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування;
особова картка (форма П-2 ДС);
дві фотокартки розміром 4x6;
копія документа про освіту;
копія паспорта;
копія реєстраційної картки платника податків;
копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».
Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантної посади звертатися до Гурівської сільської ради за адресою: вул. Миру 2А, с. Гурівка, Долинського району, Кіровоградської області, 28540.
Телефон для довідок: тел. 6-24-42.
Термін подання документів: 30 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу.