Ярмарки вакансій: роботодавцям – підбір працівників, безробітним - підходяща робота

  • 759

Ефективним шляхом мобільного вирішення кадрових питань роботодавців, а також надання  допомоги безробітним у підборі підходящої роботи є проведення ярмарків та міні-ярмарків вакансій.

Для початку необхідно зрозуміти, що таке ярмарки вакансії? Це спеціалізовані заходи, де роботодавці мають можливість зустрітися з шукачами роботи, презентувати свої компанії та вільні робочі місця, вакансії.

Для безробітних громадян такий захід це чудова нагода ознайомитися з підприємствами, які пропонують роботу, з  перших вуст, отримати інформацію про наявність вільних робочих місць. Це можливість особисто презентувати себе роботодавцю, детально  дізнатися про характер та особливості роботи, яку пропонує роботодавець, розмір заробітної плати, соціальні гарантії працівників.

Крім того, отримати відповіді на інші запитання, що пов'язані з працевлаштуванням, а також пройти співбесіду задля остаточного визначення питання власної зайнятості.

Саме спілкування «віч-на-віч» може стати вирішальним фактором під час пошуку нового місця роботи чи працівника.

Тож не зволікайте. Шукаєте роботу чи працівника – Вам до служби зайнятості, яка сприяє максимальному поєднанню інтересів шукачів роботи та роботодавців: сприяння роботодавцям у вирішенні кадрових проблем, а громадянам, які шукають роботу, у працевлаштуванні.

 

Як роботодавцеві підготуватися до участі в ярмарку вакансій?

Для ефективного вирішення кадрових питань Вашого підприємства на ярмарку чи міні-ярмарку вакансій, Вам необхідно  ретельно підготуватись, використавши наші поради:

*створіть перелік вакансій з вимогами до кандидатів. Серед вимог можуть бути як формальні (рівень освіти, практичні навички, володіння іноземними мовами тощо), так і особистісні (наприклад, бажання працювати, інтерес до професії, комунікабельність, активність, прагнення навчатись та розвиватись, дисциплінованість);

*підготуйте ціннісні пропозиції, які зацікавлять шукачів роботи. Важливо, щоб вони відповідали дійсним можливостям підприємства;

*якщо Ви особисто, як керівник, не можете взяти участь у заході – створіть презентаційну команду. Для цього виберіть соціально активних та позитивних працівників, які добре знають Ваше підприємство, його традиції, особливості роботи чи відпочинку, мають повноваження представляти  від Вашого імені підприємство, проводити первинний відбір кандидатів тощо.

*підготуйте презентаційні матеріали підприємства, які відображатимуть корисну інформацію для шукачів роботи та міститимуть контактні дані;

* підготуйте запитання, що дозволять швидко визначати відповідність кандидатів вимогам підприємства.

Якщо виникло взаємне зацікавлення – домовляйтеся з шукачами роботи про подальші конкретні кроки: надсилання резюме, візит до підприємства, зустріч з керівництвом тощо.